با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران
آموزش از دور
ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره‌های مجازی

سمیه خدارحمی؛ حسین حافظی؛ مهران فرج اللهی؛ محمدرضا سرمدی

دوره 5، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 9-24

https://doi.org/10.30473/idej.2023.67949.1157

چکیده
  هدف این پژوهش ساخت، اعتبار و اعتمادیابی الگوی رضایت تدریس برخط در اساتید دوره های مجازی بود. بدین منظور تلاش شده است تا بر اساس مدل بولیگر و واسیلیک(2009) پرسشنامه ای برای سنجش رضایتمندی از تدریس برخط اساتید طراحی شود. برای ساخت چنین پرسشنامه ای، ادبیات مربوط به رضایتمندی از تدریس برخط با دقت تمام مرور شد. در نهایت، تعاریف و مفاهیم رضایتمندی ...  بیشتر